God morgon!

Jag sitter här i soffan med morgon kaffet i näven, nyss skickat iväg grabbarna till skolan. Vi turas om varannan morgon med det så att det blir rättvist. 
Jag är verkligen ingen morgon person men men det är väll bara och låtsas som det för snart är bebis här och det kommer att bli en stor omställning igen. 
 
Man har ju blivit lite bortskämd nu när barnen är äldre och man kan be dem vara tysta, detta funkar oftast iaf...
 
Jag hoppas att bebis blir som som sover hela nätterna men det visar ju sig hur det blir.
Både Kevin och Jonathan vaknade minst 2-3 ggr per natt och ville ha flaska, ingen av dem ville ha napp och båda va väldigt glada i sina flaskor =)
 
Bebis ska jag försöka att vänja vid napp istället det känns som att det är vettigare och ge nappen på natten än flaska, men som sagt allt detta visar sig inom en snar framtid.
 
Tyckte jag hade massa att skriva när jag satte igång men det försvann...hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0