länge sen sist!

Hejje!

Nu e dt jävligt länge sen jag skrev sit..

Har väl inte hänt så mycket egentligen, mest jobbat och sen vart med familjen.

Jo fan jag har vart på en väldigt rolig kryssning iaf med min goda vän J...love ya
En sak e säkert vi hade jävligt kul även om vägen hem va lite tuff när båda va halvt bakis till och från.

Nu i slutet av månaden drar jag och min S på semester i 5dagar, helt barn lediga ska vi få vara, dt e 2år sen sist vi hade egentid. Dt ska bli sååå jävla skönt.

Vi ska dela upp körningen också så nu går det nog snabbare än sista ggn, då hade jag inte körkort.
Ska inte berätta vart vi ska men dt e minst 115mil dit så du kan ju börja fundera.
Ska berätta mer när vi kommer hem!!!=)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0