Inget snö än...

Hejje!

Det har inte kommit nå snö än som tur e.
Visserligen så har jag nu iaf vinterhjul på bilen.
Känns dock lite nervöst, kör kort har jag men jag har ALDRIG kört i snö förut.
Men men det borde gå bra så länge jag tar det lugnt..

Har inte skrivit sen Ullared besöket...

Kommer nog ej åka till Ullared med buss igen.

Kacklade kärringar som va helt shopping tokiga...burrr..
Folk va som galna när vi kom fram. Körde på en med kundvag utan att be om ursäkt.
Mer eller mindre slet grejerna ur händerna på varandra...Usch...

Det tog oss tre vändor att se hela butiken, sista vändan såg man nåt också.
Butiken va typ tom på folk då..

Nä det va allt nu. Måste börja laga lite lunch

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0