spotify...

hejje!!!

Har för en stund laddar ner programmet..spotify..

Skit bra ju..Man har den gratis till april sen kostar det typ 100kr i månaden.

Har setat i ett par timmar nu och letat efter musik, har hittat det mesta som man har sökt.
Så man kan ju säga att den har en ganska så bred sortiment...Har hittat bra musik både inom rock och bland annat pop...

Jag har bara så jävla dåligt namnminne, vet hur låtarna går men minns fan knappt namnet på nån..Men jag kom på en hel del iaf.

Så nu sitter jag och letar efter musik, grupper och låtar och tar mig en öl.

Skönt och slappna av lite efter allt som har hänt i veckan..

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Dags att uppdatera bloggen igen! =)

2009-02-25 @ 11:39:11
URL: http://mincolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0