helgen är snart här igen

Hejje

Skrev i tidigare blogg om att jag har börjat plugga och att första kursen som jag skulle läsa va medicinsk grundkurs...Nu har just den kursen pausats, dem märkte att dem hade gjort kursen för avancerad..frågorna va alldeles för svåra...som tur e så hann jag inte göra så många..hade känts lite onödigt då..=)

Nu ska jag iaf läsa lite lättare kurs som heter Människan socialt och kulturellt..

Fan va kul....I morgon kommer syrran upp med familj från stockholm...dem ska vara här över helgen..
Jag och syrran ska ut på krogen och på lördag ska vi alla till en skidanläggning som ligger några mil ifrån oss...

Idag började jag övningsköra igen, meningen är att man ska ta körkortet i sommar, för en gångs skull har vi en bra bil...

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0