falsk alarma

Hejje!

Skrev ju i en tidigare blogg om att jag hade en cysta i magen och skulle på kontroll..

Jag gick på kontrollen dagen efter, fick genomgå en as jobbig gyn undersökning.
Gynekologen va en man, stor som en björn, och hårdhänt. Han gjorde så att jag börja blöda...jävla gubbe...Gyn undersökningen och ultraljudet visade inget.

Jävla läkaren på akuten kände bara svullna tarmar...Skit förbannad...Han skrämde ju upp mig helt i onödan.

Träffade efter gyn en ny läkare på akuten. Men först tog dem en jävla massa prover igen. Blodprovet gör ont än, sköterskan stack fel...morrr...
men men sen frågade dem en jävla massa frågor..precis samma som innan..

När jag äntligen träffade läkaren så kände han på min mage, undrade va läkaren dan innan hade känt för han kunde inte känna nåt.

Ja hur som helst så slutade två dagar på sjukan i att jag ska äta mer fibrer och sköta magen...Känns lite meningslöst...men men

Sen bokade han mig till en gastroskopi lite längre fram, för att kolla att allt e okej i magen...Ingen större lust med det faktiskt. Dem går ner i halsen med en kamera och jag måste vara vaken...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0